Search

הסכם ניגוד העניינים שנחשף מבהיר - זוג שתפר תיקים לרה״מ: יועמ״ש הכנסת חייב להתפטר - חדשות 0404

הסכם ניגוד העניינים שנחשף מבהיר - זוג שתפר תיקים לרה״מ: יועמ״ש הכנסת חייב להתפטר - חדשות 0404

יועמ״ש הכנסת עו״ד אייל ינון חייב להתפטר מתפקידו ובאופן מיידי. ינון, עבר על חוק ניגוד עניינים ויתירה מכך, עשה זאת בסוגייה החשובה ביותר – אמון הציבור שבוחר את נבחריו, את ראש הממשלה.

ינון, קבע אמש שניתן להקים וועדת כנסת שתדון בחסינות ראש הממשלה בנימין נתניהו, תוך שהוא יודע שוועדה כזאת תקבור את בקשת ראש הממשלה, שנכון לממשלת המעבר, אין לה רוב. ינון, עשה זאת בניגוד לחוק הברור והתערב בו, אך גרוע מכך, לא גילה שככל הנראה יש לו אינטרס בעניין.

בת הזוג של ינון היא עו״ד עמית מררי, משנה ליועמ״ש שהיתה הקו השמאלי קיצוני בגיבוש כתב האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

כפי שפורסם מוקדם יותר בחדשות 0404, מררי חתמה ב-2017 על הסכם ניגוד עניינים ברור ובו התחייבה שבן הזוג שלה, אייל ינון המשמש יועמ״ש הכנסת, לא יעסוק כלל בעניינים שבטיפולה. ינון, לא סיפר לאף אחד על ניגוד העניינים החמור שהוא מצוי בו ופסק בעניין נתניהו. בניגוד לחוק. על פניו, זו עבירה פלילית ויש לפתוח בחקירה ובמקביל, לבחון את כל ההחלטות שקיבל עד היום שחלקן היה באותו ניגוד עניינים חמור.

בהסכם ניגוד העניינים שעליו חתמה והעתק ממנו הגיע לידי חדשות 0404, התחייבה עו״ד מררי: ״בו זוגי, עוה״ד אייל ינון, משמש כיועץ משפטי לכנסת. בהתאם להסדר למניעת ניגוד עניינים עליו חתם עוה״ד ינון הוא לא יהיה מעורב בטיפול בעניינים המצויים בטיפולי. התחייבות כאמור נערכה במקביל להסדר זה והיא הועברה לעיונה של היועצת המשפטית למשרד המשפטים ולידיעתה״.

פעילותו זו של ינון, כמו של בת זוגו, היא המשך לתפירת התיקים המפחידה והמבישה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. זה חלק מאותה מסכת מטורפת המוסתרת מהציבור ואשר רק חלקים קטנים ממנה נחשפים.

המערכת המשפטית חייבת להורות כעת על הסרת צווי איסור בפרשות השונות, כמו בפרשת הקלטות מנדלבליט (החומרים בידי חדשות 0404).

הציבור ידע שהסרחון, כמו שאמר מנדלבליט בהקלטות, מגיע עד השמיים. עכשיו, חובת המערכת לנקות את האורווה ולהציג לציבור את כל האמת. האמון, לא רק שהוא נשחק, הוא כבר לא קיים.

0404

Let's block ads! (Why?)



2020-01-06 11:12:13Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiIGh0dHBzOi8vd3d3LjA0MDQuY28uaWwvP3A9NTIxMjkw0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini
Powered by Blogger.