Search

הותר לפרסום שמו של הבעל החשוד ברצח מיכל סלה - סרוגים

הותר לפרסום שמו של הבעל החשוד ברצח מיכל סלה - סרוגים

חדשות סרוגים06.10.19 13:11  ז' בתשרי תשפ

הותר לפרסום שמו של הבעל החשוד ברצח מיכל סלה

  צילום: באדיבות המשפחה

הותר לפרסום כי אלירן מלול (34) הוא החשוד ברצח מיכל סלה (32) ביום חמישי בישוב מוצא הסמוך לירושלים.

עוד באותו נושא

הותר לפרסום שם הצעירה שנרצחה על ידי בעלה

מיכל ז"ל, עובדת סוציאלית ממושב בית זית, נרצחה ביום חמישי וגופתה אותרה בדירתה כשהיא ללא רוח חיים. מלול (34), מבאר שבע במקור, רצח על פי החשד את בת זוגו מיכל סלה וניסה להתאבד לאחר מכן. הבוקר הוא שב להכרה, ומעצרו הוארך עד ליום חמישי.

מבית החולים הדסה נמסר: "השתפר מצבו של הגבר אשר פונה ביום חמישי ליחידת הטראומה בהדסה עם סימני דקירה על גופו. הוא נותח ביום חמישי והיה מורדם ומונשם. כעת מוגדר במצב קל ויציב, בהכרה מלאה."

ביום שישי נערה הלוויתה של מיכל ז"ל. אמה של מיכל, דניאלה, ספדה לבתה: "לפני הרבה מאוד שנים מיכל אמרה לי שהיא יודעת מה התפקיד שלה בעולם – לשמח אנשים. שנים אחר כך היא בחרה במקצוע שדרכו תוכל לעזור לזולת להביא אור ושמחה לעולם".

לילי בן עמי, אחותה של מיכל, ספדה לה: "היא הייתה טובת לב, מלאת נתינה, יצירתית, יפה מבחוץ ומבפנים. בכל שיחה עם כל אדם, רחוק או קרוב, היא מיד התגייסה לעזור מכל הלב ולתת מחכמתה ומעצותיה הטובות". האחות ליאת הוסיפה: "היה לה לב זהב ויכולת יוצאת דופן להבין את הפנים של האנשים. היא תמיד בחרה בעבודות של נתינה ועזרה לאחר".

איך אפשר לישון כשאחותי הקטנה מוטלת מתחת לאדמה?איך אפשר לישון כשלפני כמה שעות תהית איך להסביר לילדייך שהיא נרצחה? על…

פורסם על ידי ‏‎Lili Ben-Ami‎‏ ב- יום שישי, 4 באוקטובר 2019

האחות נגה סיפרה: "בכל יום הולדת היא כתבה לי מכתב עם ציטוטים מעצימים. אחד המשפטים שהיא כתבה לי מלווה אותי כל חיי והוא 'המסע הזה טומן בתוכו אור צבע וטוב, רק קחי וחייכי'. מיכל האמינה שחיוך אמיתי יכול לשנות עולמות של אדם. היא הייתה הכל בשבילי. נלקחה לי חתיכה מהנשמה שלעולם לא תחזור".

אחיה של מיכל אביהוא, סיפר: "מיכל הייתה אדם רוחני ועמוק, מלאה באור ופיזרה סביבה אהבה. היא הייתה אחות תומכת ואוזן קשבת עבורי, ואני עדיין לא מעכל את מה שקרה".

Let's block ads! (Why?)



2019-10-06 10:11:45Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi6AFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvMzc5MzQyLSVENyU5NCVENyU5NSVENyVBQSVENyVBOC0lRDclOUMlRDclQTQlRDclQTglRDclQTElRDclOTUlRDclOUQtJUQ3JUE5JUQ3JTlFJUQ3JTk1LSVENyVBOSVENyU5Qy0lRDclOTQlRDclOTElRDclQTIlRDclOUMtJUQ3JUE5JUQ3JUE4JUQ3JUE2JUQ3JTk3LSVENyU5MCVENyVBQS0lRDclOUUlRDclOTklRDclOUIlRDclOUMtJUQ3JUExJUQ3JTlDJUQ3JTk00gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini
Powered by Blogger.