Search

הכתובת היתה על הקיר? הדברים המדאיגים שאמר בעלה של מיכל סלה ז״ל - ימים ספורים לפני הרצח - מיינט ירושלים

הכתובת היתה על הקיר? הדברים המדאיגים שאמר בעלה של מיכל סלה ז״ל - ימים ספורים לפני הרצח - מיינט ירושלים

מיכל סלה ז״ל. (צילום: באדיבות המשפחה)

פחות משבוע לפני הרצח - הדברים החריגים שאמר הבעל: לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה שלפי החשד נדקרה למוות על יד בעלה מתארת התבטאות חריגה של החשוד ברצח בארוחת שבת האחרונה בה השתתפו בני המשפחה.

בפוסט שפרסמה בן עמי, שזוכה בשעות האחרונות (שבת) לאלפי תגובות ושיתופים, היא מספרת: "בסעודה האחרונה ההיא, לרוצח שלה היתה אמירה חריגה מאוד", כתבה. "הוא אמר שבעבירות - הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן. מיכל אמרה לו בתוקף שזה לא נכון וכך גם אני ונגה אחותי. הוא התעקש שהתוקף סובל יותר ונימק ברקע שהתוקף בא ממנו, הדברים שהוא חווה בעברו".

צו איסור הפרסום על שמו של החשוד ברצח, עדיין בתוקף אך צפוי לפוג מחר בשעה 12:00. בתוך כך, בימים האחרונים הוצפה הרשת בקריאות לתרום חלב אם לבתה של סלה ז״ל - תינוקת בת כמה חודשים. "תודה לכל האמהות שממשיכות לשלוח לנו חלב אם. איננו יודעים מי יזמו את זה. בבקשה אל תשלחו יותר כי אין לנו מקום במקפיא. הגיעו מעל 20 ליטר חלב ואני יודעת כמה כל טיפה יקרה", כתבה בן עמי.

 הפוסט של לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ז״ל:

הרצח המחריד, שזעזע את רמת מוצא, אירע ביום חמישי האחרון בשעות הערב. מחקירה ראשונית עולה כי בעלה של סלה, רצח את אותה בעזרת סכין שנמצאה בבית הזוג, לאחר מכן פצע את עצמו ואז הביא את התינוקת שלהם, בת עשרה חודשים לבד, לשכנים - כשהוא שותת דם.
בשיחה עם מיינט ירושלים סיפרו זוג השכנים של מיכל סלה ז"ל ובעלה על רגעי האימה שעברו אמש: "ראיתי גבר שרוע על מפתן דלתי, שוכב על הרצפה". אשתו של השכן הוסיפה כי "בעלה נראה כמו אדם במצוקה ונשען על הקיר".

Let's block ads! (Why?)



2019-10-05 10:57:42Z
https://news.google.com/__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?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini
Powered by Blogger.