Search

ישראלי שאושפז ביפן והחלים נדבק שוב בנגיף הקורונה - וואלה!

ישראלי שאושפז ביפן והחלים נדבק שוב בנגיף הקורונה - וואלה!

מקרה שלישי בישראל: נוסע שחזר מהספינה ביפן אובחן בנגיף הקורונה
עריכה: ניר חן

הקורנה בישראל - כל העדכונים:

  • מקרה שלישי של הידבקות בנגיף הקורונה בישראל
  • החולה השתחרר מאשפוז ביפן ונמצא חיובי לווירוס בארץ
  • הנדבק שהה בטיסה TK53 של "טורקיש איירליינס" מטוקיו לאיסטנבול
  • הוא נסע בטיסת המשך מספר TK784 מאיסנטבול שנחתה בישראל בשעה 08:55

נוסע שחזר מיפן והיה על האוניה "דיימונד פרינסס" נדבק בנגיף הקורונה, זאת לאחר שאותו נוסע השתחרר מאשפוז ביפן, ונמצא חיובי לנגיף הקורונה בישראל - כך הודיע היום (שישי) משרד הבריאות. הוא יועבר לאשפוז בבידוד בבית החולים שיבא.

בנוסף לכך, ממשרד הבריאות נמסר כי מתבצעת חקירה אפידמיולוגית לבדיקת מגעים נוספים שביצע אותו אדם בישראל, או בדרך אליה. לדברי המשרד, הנוסע טס בטיסה מסחרית של חברת "טורקיש איירליינס" מטוקיו, דרך איסטנבול בטיסה TK53, ומאיסנטבול לת"א בטיסה TK784 שנחתה בישראל בשעה 08:55.

משרד הבריאות הדגיש כי על כל הנוסעים שהיו עמו על הטיסה הבוקר להיכנס לבידוד בית באופן מיידי ל-14 יום ולדווח על כך באתר המשרד. המשרד הנחה כי אם במהלך הבידוד מופיעים סימפוטמים של חום, שיעול או קושי בנשימה - יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101 על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף.

כמו כן, עלה החשד להידבקות של שני ישראלים נוספים בנגיף הקורונה. בדיקותיהם נמצאות כעת בשלבים האחרונים.

מוקדם יותר היום הודיע משרד הבריאות כי אשתו של הישראלי שנדבק בנגיף הקורונה לאחר שחזר מאיטליה, אובחנה גם היא עם תוצאה חיובית לקורונה - והיא מועברת כעת לבידוד בבית החולים שיבא בתל השומר.

האישה שנדבקה הודתה היום למשפחתה וחבריה, בהודעה ששלחה אליהם. "תודה לכולם על הדאגה, האכפתיות וההתגייסות המרגשת. זכינו בכם", כתבה האישה. "אנחנו מרגישים עטופים אהובים וזה מקל מאוד, קודם כל בעקבות כל מיני דברים עצובים ששמענו, האשמות למיניהם גם כלפי הילדים, אני רוצה להזכיר שאף אחד מאתנו לא הזמין פיצה עם קורונה באיטליה", הוסיפה.

היא סיפרה כי בעלה שהה באיטליה יומיים, וכשחזר לטענתה פעלו השניים בדיוק לפי הוראות משרד הבריאות. "לא מכירה אנשים שהיו מרגישים מצוין והיו מכניסים את עצמם לבידוד בלי הוראה מפורשת. סמכנו על ההנחיות של משרד הבריאות והתנהגנו כרגיל", המשיכה האישה בסיפור המקרה שלהם. "כשבעלי העלה חום, למרות שהסימפטומים היו של בכלל של סינוזיטיס, לא לקחנו צ'אנס ודיווחנו מיידית למשרד הבריאות".

היא הבהירה כי "הילדים נבדקו ונמצאו בריאים, כמו שהסבירו לנו המון רופאים מקסימים בשעות האחרונות, ילדים פחות נדבקים", מעבר לכך, סיפרה האישה כי היא נשאית ולכן היא מבודדת בשלב זה.

התפשטות נגיף הקורונה: המפה העולמית

במשרד הבריאות, ציינו כי החולה הראשון בארץ שהה בטיסת אל על מספר LY381 ב-21 בפברואר, שהמריאה מישראל לאיטליה בשעה 06:00 ובטיסת אל על LY382 שנחתה בנתב"ג ב-23 בפברואר בשעה 16:10. אמש פורסם כי החולה הישראלי בשנות ה-40 לחייו מהיישוב אירוס שבמועצה האזורית גן רווה.

כמו כן, נמסר כי החולה שהה בחנות "הפיראט האדום" באור יהודה ב-23 בפברואר בשעות 18:00-22:00. למחרת היה בחנות בשעות 08:30-24:00 וגם יום לאחר מכן שהה בחנות באותן שעות. עוד נמסר כי ביום שני 24 בפברואר שהה החולה גם בבית הכנסת "אירוס" ברחוב נגה שבישוב אירוס, בו הוא מתגורר, בשעות 06:00-07:00.

Let's block ads! (Why?)



2020-02-28 13:30:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzNDM1ODPSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini
Powered by Blogger.