Search

הורוביץ: "חברי כחול לבן עלולים לערוק לליכוד" - ישראל היום

הורוביץ: "חברי כחול לבן עלולים לערוק לליכוד" - ישראל היום

רגע לפני הבחירות – בגוש השמאל-מרכז העימותים נמשכים: ח"כ ניצן הורוביץ (העבודה-גשר-מרצ) הזהיר היום (שבת) כי חברי כנסת מכחול לבן עלולים לערוק לליכוד לאחר הבחירות. כזכור, לפני כחודשיים עשה מהלך מסוג זה חבר הכנסת מכחול לבן גדי יברקן

שחקנים: מעיין אדם, ולרי אורטנברג, בימוי: ליאור פלג, תסריט: ליאור פלג, אלי ברק, צילום: משה בן שמחון, הפקה: שיר שוכמכר, עריכה: עדן בראל

באירוע שבת תרבות בבאר שבע בהנחיית העיתונאי רועי כ"ץ אמר יו"ר מרצ: "אנחנו מחויבים לגנץ ולהחלפת השלטון יותר מחלקים בתוך כחול לבן. יש מספר ח"כים בכחול-לבן שעלולים לערוק לממשלת נתניהו אחרי הבחירות. 

לכן ככל שאנחנו, העבודה-גשר-מרצ נהיה גדולים יותר, כך יגבר הסיכוי שגנץ יהיה ראש הממשלה הבא. מי שרוצה לראות את גנץ מחליף את נתניהו ואותנו במשרדי החינוך והבריאות צריך להצביע אמת".

ח"כ ניצן הורוביץ (מימין) והעיתונאי רועי כ"ץ // צילום: באדיבות עיריית באר שבע

הורוביץ הוסיף: "אין שום משמעות לגודל המפלגה. היינו בסרט הזה פעמיים. כחול לבן היתה המפלגה גדולה ולא הצליחה להקים ממשלה. רק גודל הגוש קובע. והעבודה-גשר-מרצ היא החוליה הנאמנה והיציבה ביותר בגוש המרכז-שמאל״.

ח״כ אילן גילאון (העבודה-גשר-מרצ) התארח באירוע ׳שבתרבות׳ בצור הדסה בהנחיית שלום וורד ירושלמי, ואמר: ״המתקפה של גנץ ולפיד כלפינו, שותפיהם לגוש היא מוזרה, מיותרת, וחסרת אחריות. כדי לנצח הם צריכים להביא קולות מהצד השני, ולא מהמפלגה היחידה שמתחייבת להמליץ עליהם להרכבת הממשלה. גם הם יודעים שרק גודל הגוש יקבע מי יקבל את המנדט להרכיב ממשלה, לא גודל המפלגה. ראינו את זה ב 2009 עם ציפי לבני וקדימה, וראינו את זה בבחירות האחרונות".

כזכור, העימותים בתןך גוש השמאל-מרכז פרצו השבוע, כשח"כ יאיר לפיד (כחול לבן) צייץ בטוויטר:  "אם תכננתם להצביע להעבודה-מרצ, תשאלו את עצמכם שאלה אחת: מה יישאר מהדמוקרטיה הישראלית אם ביבי ינצח אפילו במנדט אחד?". אותו ציוץ כאמור היווה את יריית הפתיחה לכמה ימים של מתקפות ועקיצות הדדיות. 

Let's block ads! (Why?)



2020-02-29 15:06:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM3NjIz0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini
Powered by Blogger.