Search

ליברמן מבטיח: "לא יהיו בחירות נוספות, תהיה הכרעה" - סרוגים

ליברמן מבטיח: "לא יהיו בחירות נוספות, תהיה הכרעה" - סרוגים

חדשות סרוגים06.01.20 16:16  ט' בטבת תשפ

ליברמן: "לא יהיו בחירות נוספות, תהיה הכרעה"

  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן בועידת ידיעות אחרונות מבטיח כי מדינת ישראל לא תלך לסיבוב בחירות רביעי, ומתייחס למאמצים של נתניהו לשמור על חסינותו.

לא יהיו בחירות נוספות

לדבריו, "לא יהיו שום בחירות נוספות, תהיה הכרעה, רצינו להקים ממשלת אחדות לצערי בגלל ויכוח מי הראשון מי השני מתי הרוטציה שתי המפלגות הגדולות גררו את המדינה לבחירות נוספות וצריך להסיק מסקנה. מי שלא רוצה בחירות שיצביע ישראל ביתנו. הבלוק לא קיים. יש בלוף".

עוד באותו נושא

דוחה את ניגוד העניינים: יועמ"ש הכנסת יעסוק בחסינות נתניהו


לגביי חסינות לנתניהו: "אני כמה שנים טובות בכנסת, אני זוכר איך ראש הממשלה תקף את אולמרט כשהוגש כתב אישום נגד אולמרט. הוא הסביר שראש הממשלה ששקוע בחקירות אין סמכות ציבורית לכהן כרה"מ ובטח החלטות שהוא מקבל מושפעות ממצבו האישי. גם כשזה הגיע אליי, כשהוגש כתב אישום נגדי, קמתי ואמרתי אני מותר על חסינות ואני מצפה מאחרים שיתנהגו בצורה כזאת. אנחנו תומכים בהקמת ועדת הכנסת".

בהמשך החריף את דבריו על הדחת יו״ר הכנסת: “אם נצטרך נלך לעימות עם יו״ר הכנסת על הקמת ועדת הכנסת״.

בתוך כך, ‏החליט יו"ר סיעת ישראל ביתנו ח"כ עוד פורר בשיחה עם יו"ר הוועדה המסדרת אבי ניסנקורן לחכות להודעת יו"ר הכנסת בעניין הקמת ועדת הכנסת. אם אדלשטיין יטיל וטו, הוחלט לאסוף 65 חתימות ולדרוש דיון במליאה על הקמת ועדת הכנסת חרף התנגדותו של אדלשטיין.

Let's block ads! (Why?)



2020-01-06 14:16:15Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi4AFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvNDA3MTA4LSVENyU5QyVENyU5OSVENyU5MSVENyVBOCVENyU5RSVENyU5Ri0lRDclOUMlRDclOTAtJUQ3JTk5JUQ3JTk0JUQ3JTk5JUQ3JTk1LSVENyU5MSVENyU5NyVENyU5OSVENyVBOCVENyU5NSVENyVBQS0lRDclQTAlRDclOTUlRDclQTElRDclQTQlRDclOTUlRDclQUEtJUQ3JUFBJUQ3JTk0JUQ3JTk5JUQ3JTk0LSVENyU5NCVENyU5QiVENyVBONIBAA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini
Powered by Blogger.