Search

הרצח בבת ים: כתב אישום נגד צעיר שדקר למוות את אחיו - וואלה!

הרצח בבת ים: כתב אישום נגד צעיר שדקר למוות את אחיו - וואלה!

חיפש ברשת "איך להרוג אח" ודקר למוות: תושב בת ים נאשם ברצח אחיו
עריכה: שאול אדם

(בוידאו: הוארך ב-11 ימים את מעצרו של החשוד ברצח עמוס סער בירושלים)

מיכאל ניקולקין, בן 24, נאשם ברצח בנסיבות מחמירות של אחיו למחצה יבגני קליינמן בבת ים. כתב אישום נגדו הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב. על פי כתב האישום, השניים התגוררו יחד בדירה בבת ים, אך היו מסוכסכים. לפני כשבועיים, נטען, דקר אותו למוות.

לפני כשבועיים, ניקולקין חיפש לפנות בוקר במכשיר הטלפון שלו את המילים "איך להרוג אח (לא בהומור)", נכנס לפורומים המדריכים את המשתמשים כיצד לבצע רצח, לרבות באמצעות "עריפת ראש בעת שנתו של הנרצח", כך על פי כתב האישום שהוגש נגדו.

לאחר מכן, לכאורה, לקח ניקולקין סכין מטבח באורך 30 ס"מ וניגש למיטה בה ישן אחיו, ונעץ אותה פעם אחת בחוזקה בחזהו. קליינמן נשנק מכאב, התרומם בבהלה, זעק "אמבולנס" - והתמוטט כשהסכין עדיין נעוצה בחזהו.

ניקולקין נכנס לחדר שבו ישנו שתי תיירות מבלארוס שהתארחו בדירה, ואמר להן שפגע באחיו. "זהו הרגתי את אחי. אבל תכננתי הכל". אלו נבהלו ונמלטו מהדירה, וכמה דקות לאחר מכן עזב את הדירה גם הוא לחדר במלונית בעיר ששכר מראש, כאשר קליינמן עדיין מתבוסס בדמו על רצפת הסלון. הוא לא הודיע על המשעה לכוחות ההצלה או למשטרה. רק כעבור כשש שעות ביקש להסגיר את עצמו למשטרה. כך, על פי כתב האישום.

Let's block ads! (Why?)



2020-01-02 09:25:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMzI3MjDSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini
Powered by Blogger.