Search

החשוד ברצח במוצא: "בעבירות, סבל התוקף גדול יותר מסבל הקורבן" - ישראל היום

החשוד ברצח במוצא: "בעבירות, סבל התוקף גדול יותר מסבל הקורבן" - ישראל היום

יומיים חלפו מאז הרצח האכזרי של מיכל סלה ז"ל, על ידי בעלה, שניסה להתאבד ונפצע קשה, ובשכונת רמת מוצא השלווה עדיין מתקשים להתאושש מן האירוע. הלילה (בין שישי לשבת) כתבה אחותה של מיכל, לילי, פוסט מרגש בדף הפייסבוק שלה ובו סיפרה על אירוע מארוחת ערב משפחתית בשבוע שעבר, שבדיעבד, עלול היה לרמוז על דעותיו וכוונותיו של הרוצח, בעלה של מיכל. 

"בסעודה האחרונה ההיא", כתבה לילי, "לרוצח שלה היתה אמירה חריגה מאד. הוא אמר שבעבירות - הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן. מיכל אמרה לו בתוקף שזה לא נכון וכך גם אני ונגה. הוא התעקש שהתוקף סובל יותר ונימק ברקע שהתוקף בא ממנו, הדברים שהוא חווה בעברו".

בהמשך הפוסט, הודתה בן עמי לאנשים הרבים שהתגייסו לעזור ולסייע: "בשעתינו הקשה מכל, גילינו קהילה תומכת ואוהבת", כתבה והוסיפה "על כולנו כמשפחה לאזור כל בדל כוחות כדי לחייך מול התינוקות והפעוטות של המשפחה. הערב איכשהו הצלחנו לאסוף את עצמנו ולעשות ארוחת קידוש משפחתית. הדמעות... לא קל לראות את אבא שלך מתייפח מולך".

צילום: יוני ריקנר

לבסוף, פנתה האחות על כל מכריה של מיכל ז"ל וביקשה את עזרתם ותמיכתם בהכנת אלבום זכרונות של אחותה עבור התינוקת שלא תזכה להכיר את אמה: "משימת החיים החדשה שלנו היא לגדל את הבת הקטנה של מיכל. בת שמונה חודשים בלבד, שעד אתמול ינקה מאמה האוהבת. היא תהיה לעד עבורנו זיכרון חי של מיכל. אני יודעת שכאשר היא תגדל היא תשאל הרבה שאלות והיא תרצה להכיר את אמא שלה שכל כך אהבה אותה. להכיר אותה דרך הסרטונים והתמונות והסיפורים והזיכרונות שנותרו והררי המילים שמיכל כתבה. בבקשה, אם הכרתם את מיכל ויש לכם זיכרון ממנה - בכל אחד משלבי חייה- צרו קשר. החל מילדותה ועד היום". 
מיכל הובאה למנוחות אחר הצהריים (שישי) בבית העלמין במושב בית זית בו גדלה. בעלה החשוד ברצח מאושפז במצב קשה בבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו קשה. מעצרו הוארך בשבוע. אחיה של מיכל סיפר: "אני עדיין לא מצליח לעכל את מה שהתבשרתי. לפני כמה ימים אכלנו ארוחת חג. הייתי עם הילדה הקטנה. קשה לדבר עליה בלשון עבר. היא הייתה אדם גדול אדם של אהבה".

Let's block ads! (Why?)



2019-10-05 08:48:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk3MDI50gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini
Powered by Blogger.