Search

"הגבר ביקש שאקח את הילדה ואמר 'אני ואשתי ניסינו להתאבד'" - ישראל היום

"הגבר ביקש שאקח את הילדה ואמר 'אני ואשתי ניסינו להתאבד'" - ישראל היום

במוצא מנסים הבוקר (שישי) לעכל את הטרגדיה הקשה שהתרחשה אמש בשכונה הפסטורלית שבפאתי ירושלים, ומשחזרים את הרגעים בהם גילו כי השכן רצח את אשתו מיכל סלה.

מה קרה ברגעיה האחרונים? מיכל סלה ז"ל // צילום: באדיבות המשפחה

השכנה, שהחשוד ברצח אשתו מיכל סלה, הביא לה את התינוקת סיפרה ל"ישראל היום": "בערך בשעה 6 וחצי שמעתי דפיקות בדלת. פתחתי וראיתי גבר עטוף בשמיכה או סדין, מחזיק תינוקת ויושב על הרצפה ליד הדלת ונשען על הקיר. הוא אמר 'אני צריך עזרה, תביאי כוס מים ותקחי את הילדה׳".

"הבאתי לו מים, לקחתי את הילדה ושאלתי מה קרה. הוא השיב 'אני ואשתי ניסינו להתאבד'. הוא אמר ׳אני שוכר דירה למעלה׳. נכנסתי עם הילדה והתקשרתי למשטרה. עניתי לשאלות ואז המשטרה כבר יצרה קשר עם מד״א. הגיעו כ-15 אנשים והשתלטו על העניין ואני טיפלתי בילדה".

על מצבו של הגבר החשוד סיפרה: "הוא היה פצוע, הוא נראה בסדר גמור מבחינת השיח, לא נראה נסער או מבולבל. נראה אדם במצוקה שמבקש עזרה ולאט לאט הבנתי שהוא איבד את ההכרה". 

עוד הוסיפה כי "התינוקת חמודה נורא. היא לא הייתה לבושה רק עם חולצה מגואלת בדם. נתתי לה לשתות ולאכול. הייתה מאוד תקשורתית ונחמדה. תינוקת מקסימה. ואז שמעתי שמצאו את הגופה של אמא שלה. התינוקת הייתה עליו מלאת דם מהפציעות שגרם לעצמו".

צילום: דוברות המשטרה

הנרצחת, מיכל סלה בת ה-32, תובא למנוחות אחר הצהריים בבית העלמין במושב בית זית שם מתגוררת משפחתה. היא שימשה כעובדת סוציאלית במוסד בירושלים והכירה את בן זוגה במהלך עבודתם עם נוער בסיכון. החשוד ברצח מאושפז בבית החולים הדסה עין כרן כשמצבו קשה.

Let's block ads! (Why?)



2019-10-04 08:48:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk2OTQ10gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini
Powered by Blogger.