Search

שיפור ניכר במצבו של הבעל שחשוד ברצח אשתו במוצא בשבוע שעבר - ישראל היום

שיפור ניכר במצבו של הבעל שחשוד ברצח אשתו במוצא בשבוע שעבר - ישראל היום

עו"ד עידן גמליאלי, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד ברצח, אמר ביום שישי: "מדובר בטרגדיה נוראית. החשוד מאושפז בבית החולים במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם, ולכן בשלב זה גרסתו לא נשמע. לאחר שמצבו הרפואי ישתפר נוכל ללמוד את גרסתו להשתלשלות האירועים ולבחון את המשך צעדינו".  

השכנה, שהחשוד ברצח אשתו מיכל סלה, הביא לה את התינוקת סיפרה ל"ישראל היום": "בערך בשש וחצי שמעתי דפיקות בדלת. פתחתי וראיתי גבר עטוף בשמיכה או סדין, מחזיק תינוקת ויושב על הרצפה ליד הדלת ונשען על הקיר. הוא אמר 'אני צריך עזרה, תביאי כוס מים ותקחי את הילדה".

"הבאתי לו מים, לקחתי את הילדה ושאלתי מה קרה. הוא השיב 'אני ואשתי ניסינו להתאבד'. הוא אמר ׳אני שוכר דירה למעלה׳. נכנסתי עם הילדה והתקשרתי למשטרה. עניתי לשאלות ואז המשטרה כבר יצרה קשר עם מד"א. הגיעו כ-15 אנשים והשתלטו על העניין ואני טיפלתי בילדה".

על מצבו של הגבר החשוד סיפרה: "הוא היה פצוע, הוא נראה בסדר גמור מבחינת השיח, לא נראה נסער או מבולבל. נראה אדם במצוקה שמבקש עזרה ולאט לאט הבנתי שהוא איבד את ההכרה". 

עוד הוסיפה כי "התינוקת חמודה נורא. היא לא הייתה לבושה רק עם חולצה מגואלת בדם. נתתי לה לשתות ולאכול. הייתה מאוד תקשורתית ונחמדה. תינוקת מקסימה. ואז שמעתי שמצאו את הגופה של אמא שלה. התינוקת הייתה עליו מלאת דם מהפציעות שגרם לעצמו".

בשבת בלילה פרסמה אחותה של מיכל, לילי, פוסט מרגש בדף הפייסבוק שלה ובו סיפרה על אירוע מארוחת ערב משפחתית בשבוע שעבר, שבדיעבד, עלול היה לרמוז על דעותיו וכוונותיו של הרוצח, בעלה של מיכל. "בסעודה האחרונה ההיא", כתבה לילי, "לרוצח שלה היתה אמירה חריגה מאד. הוא אמר שבעבירות - הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן. מיכל אמרה לו בתוקף שזה לא נכון וכך גם אני ונגה. הוא התעקש שהתוקף סובל יותר ונימק ברקע שהתוקף בא ממנו, הדברים שהוא חווה בעברו".

Let's block ads! (Why?)



2019-10-06 07:10:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk3MjEz0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini
Powered by Blogger.