Search

N12 - לאחר ששוחרר מאשפוז ביפן: ישראלי שלישי אובחן כחולה בקורונה - mako

N12 - לאחר ששוחרר מאשפוז ביפן: ישראלי שלישי אובחן כחולה בקורונה - mako

עוד חולה ישראלי בקורונה: משרד הבריאות הודיע היום (שישי) כי ישראלי נוסף נדבק בנגיף הקורונה. הנוסע, שחזר מיפן והיה על ספינת "פרינסס דיימונד" אושפז במדינה, ועם חזרתו לישראל נמצא שוב חולה. מאוחר יותר נודע שאחד משני ישראלים נוספים שנבדקו, ששב מאיטליה לפני כמה ימים, נמצא חיובי לנגיף - ובכך עלה מספר הישראלים החולים לחמישה. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

הנוסע שנדבק ועליו דיווח משרד הבריאות טס בטיסה מסחרית של חברת טורקיש איירליינס מטוקיו דרך איסטנבול, טיסה TK53, ומאיסנטבול לתל אביב בטיסה TK784 שנחתה בישראל בשעה 08:55. על כל נוסעי הטיסה שנחתה הבוקר ושהיו עמו על המטוס להיכנס לבידוד בית באופן מידי ל-14 יום ולדווח על כך באתר משרד הבריאות. 

פינוי חולה עם חשד לקורונה לבי
ישראלי נוסף אובחן כחולה והועבר לבידוד | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על ספינת הקורונה ביפן היו בסך הכל 15 ישראלים, 4 מהם נדבקו בנגיף והועברו לאשפוז יפן, 11 שבו לישראל כשהם לא חולים אך הושמו בתנאי בידוד. תוך כדי ששהו בבידוד, שניים מהם אובחנו כנשאי קורונה – והפכו למעשה לשני חולי הקורונה הראשונים על אדמת ישראל.

ספינת הקורונה
ספינת הקורונה היפנית | צילום: CHARLY TRIBALLEAU, AFP

אחד מאותן שתי חולות שהושמו בבידוד החלימה ושוחררה, השני עדיין מאושפז. אתמול דווח על אדם שחזר לאחרונה מאיטליה ונדבק בנגיף - והיום התברר שהדביק גם את אשתו. שניהם הועברו אף הם למתחם המבודד.

בנוסף, דווח היום על אדם ששהה על ספינת הקורונה ושוחרר לאחר שהתברר שאינו נושא את הנגיף – אלא שלאחר שחזר לישראל, התברר שהוא כן נשא קורונה. הוא פונה מיד לבידוד. כמותו גם ישראלי נוסף, ששב מאיטליה, והיום נמצא חולה. 

מוקדם יותר היום דווח על אזרח בריטי ששהה על ספינת הקורונה, נדבק בנגיף - ומת. מדובר בנוסע הרביעי שנדבק בנגיף על הספינה ומת מהמחלה. אלא שאולי ישנה סיבה זהירה לאופטימיות: מנכ"ל ארגון הבריאות העולמי אמר היום כי למעלה מ-20 חיסונים נגד נגיף הקורונה מפותחים ברחבי העולם וכי מתבצעים ניסויים קליניים. הציפייה לתוצאות ראשונות: בשבועות הקרובים. 

Let's block ads! (Why?)



2020-02-28 13:45:44Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiSWh0dHBzOi8vd3d3Lm1ha28uY28uaWwvbmV3cy1pc3JhZWwvMjAyMF9xMS9BcnRpY2xlLTg5MzYxOTU0ZGZiODA3MTAyNy5odG3SAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini
Powered by Blogger.