Search

הקורונה בעולם: בצרפת ממליצים לא ללחוץ ידיים, באיראן מת חבר פרלמנט - ישראל היום

הקורונה בעולם: בצרפת ממליצים לא ללחוץ ידיים, באיראן מת חבר פרלמנט - ישראל היום

ברחבי העולם ממשיכים לחפש דרכים למנוע את מקרי ההדבקות בנגיף הקטלני: היום (שבת) דווח ברשת "טרנד" האיראנית, על מותו של חבר הפרלמנט מוחמד עלי רמאזאני דסטאק, שנבחר בבחירות שנערכו רק בשבוע שעבר. 

קורונה באיראן // צילום: Ruptly

כזכור, איראן היא אחת היא אחת המדינות בעלות מספר הנדבקים הגבוהה ביותר בעולם מחוץ לסין. לפי דיווחים עדכניים של הממשל האיראני מעל ל-380 אנשים נדבקו בנגיף ו-34 מתו. 

עוד בנושא:

במקביל, על רקע התפרצות נגיף הקורונה במדינה, שר החוץ של צרפת אוליבייה ורן אמר אמש בתדרוך לעיתונאים כי הוא "ממליץ שלעת עתה אנשים לא ילחצו ידיים". צרפת גם הודיעה כי כמה בתי ספר בצפון פריז יישארו סגורים גם אחרי סוף חופשת החגים. מניין הנדבקים במדינה זינק ביממה האחרונה ל-73.

שר הבריאות הצרפתי במסיבת העיתונאים // צילום: איי.אף.פי

בתוך כך, הממשל הצרפתי אסר היום על התאספויות של יותר מחמשת אלפים אנשים בעקבות התפרצות הנגיף במדינה. המהלך הגיע לאחר שאתמול הרשויות בשוויץ הציגו איסור על התקהלויות של יותר מאלף איש. 

הצהרת הרשויות גרמה לביטולו של מרוץ חצי המרתון המסורתי של פריז בו היו אמורים לקחת חלק למעלה מ-40 אלף רצים מחר, ולדחייתו של היריד הבינלאומי של קאן שהיה אמור להתקיים בסוף החודש לחודש יוני. 

במקביל באיטליה כל בתי הספר והאוניברסיטאות בצפון המדינה ממשיכים להיות סגורים זה השבוע השני ברציפות זאת במטרה למנוע את התפרצות הנגיף. כזכור, איטליה היא המדינה עם היקף הנשאים הגדול ביותר באירופה. 

קים מאיים: "יהיו השלכות חסרות תקדים להתפרצות הקורונה בצפון קוריאה"

המנהיג העליון של דרום קוריאה, קים ג'ון און אמר היום במהלך ישיבת המפלגה כי יש לאטום את "כל הערוצים והמרחבים דרכם המגיפה יכולה להתפרץ". קים הדגיש כי כל הגופים צריכים לציית להוראות "ללא תנאי" ולהיכנס להסגר ובקביל קרא לאכיפה קפדנית של אמצעי מניעה להתפרצות הנגיף. 

רשת הטלוויזיה הלאומית ציטטה את המנהיג שהוסיף ואמר כי "מקרה של התפרצות בלתי נשלטת במדינה, יוביל להשלכות חסרות תקדים". 

בדיקות קפדניות בצפון קוריאה // צילום: איי.אף.פי

יש לציין כי טרם דווח על מקרי הדבקות הנגיף הקורונה במדינה אבל הרשויות החלו בקמפיין הפחדה שמגדיר את ההדבקות כעניין שיכול לפגוע "בקיום הלאומי" של האזרחים. מה שגרם לסגירה של כל הגבולות של צפון קוריאה, איסור כניסתם של תיירים ושליחה של עשרות אלפי עובדי משרד הבריאות לפקח על האזרחים במדינה ותפיסתם של אלו אשר מגלים תסמיני מחלה. 

Let's block ads! (Why?)



2020-02-29 16:24:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM3NjQx0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini
Powered by Blogger.