Search

נתניהו: קורא לליברמן להיכנס למו"מ מואץ - וואלה!

נתניהו: קורא לליברמן להיכנס למו"מ מואץ - וואלה!

נתניהו קרא למו"מ מואץ עם ליברמן; לפיד: אתה רוצה חסינות
עריכה: אסף דרורי

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא היום (שני) ליו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן להיכנס למשא ומתן מואץ להקמת ממשלת אחדות לאומית ב-48 השעות שנותרו לפיזור הכנסת. נתניהו התעלם מבקשת יו"ר כחול לבן בני גנץ לוותר על החסינות והאשים אותו ואת ח"כ יאיר לפיד ב"תרגילים שקופים", לאחר הודעתו של האחרון על ביטול הרוטציה אם יתקיימו בחירות. "גנץ ולפיד, די עם התרגילים השקופים שנועדו להסיט את תשומת הלב מכך שאתם מסרבים להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה", אמר נתניהו.

ראש הממשלה הוסיף כי מכיוון שח"כ יאיר לפיד וגנץ "מתמידים בסירובם ועוסקים רק בספינים חלולים, נותרה רק אפשרות אחת למנוע בחירות מיותרות: אני קורא לאביגדור ליברמן להיכנס למו"מ מואץ ב-48 השעות שנותרו כדי להקים ממשלת אחדות לאומית חזקה לישראל".

בכחול לבן תקפו את ראש הממשלה ומסרו כי "הדבר היחיד ששקוף הוא הרצון של נתניהו להוביל את ישראל לבחירות נוספות רק בשביל חסינות. נתניהו, שחרר את ישראל". גם לפיד הגיב לדברי נתניהו ואמר: "בקיצור, אתה רוצה חסינות".

בישיבת סיעת כחול לבן מוקדם יותר היום קרא גנץ לנתניהו להתחייב שלא יבקש חסינות בעקבות כתב האישום נגדו, וטען כי הסיכויים למניעת בחירות בשלושת הימים הקרובים לא התפוגגו. "גם היום עוד לא אפסו הסיכויים למנוע את הבחירות המיותרות והיקרות האלה", אמר. "נתניהו צריך להעמיד את ישראל לפני נתניהו".

"אני חוזר היום על מה שאמרתי לך ולנציגיך מהיום הראשון של המשא ומתן - אם תוותר על חסינות אנחנו פרטנרים לתחילתו של שיח", פנה יו"ר כחול לבן לראש הממשלה. "גררת אותנו לבחירות כבר פעמיים בגלל החסינות, התבצרת בקווי היסוד של הבלוק בשל החסינות, וגם כעת נדמה לך שבחירות נוספות יאפשרו לך רוב שיאפשר לך חסינות. אני קורא לך להתחייב בקולך שלא תבקש חסינות. מגיע לאזרחי ישראל לדעת, לפני שתגרור אותם לעוד מערכת בחירות יקרה מה הן באמת כוונותיך".

(עדכון ראשון: 16:59)

Let's block ads! (Why?)



2019-12-09 14:59:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMjg0NznSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini
Powered by Blogger.