Search

פארסת 'מחוז ירושלים': כאן פיטרו את חברת ההפקה - סרוגים

פארסת 'מחוז ירושלים': כאן פיטרו את חברת ההפקה - סרוגים

חדשות סרוגים08.08.19 13:41  ז' באב תשעט

פארסת 'מחוז ירושלים': כאן פיטרו את חברת ההפקה

  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

פרשת 'מחוז ירושלים': תאגיד השידור הציבורי כאן הודיע לחברת ההפקות קודה כי הוא מפסיק עמה את ההתקשרות לאלתר.

בהודעה שפרסם התאגיד הוא כותב כי לאחר בירור הדברים הוחלט על הפסקת העסקת החברה: "כל מה שאירע בפרשה נוגד את מהות תאגיד השידור הציבורי ואת ערכיו הבסיסיים. מדובר בהתנהלות בזויה, הנוגדת לחלוטין את האחריות הגדולה המוטלת על השידור הציבורי ועל העוסקים בו, ונוגדת את ההכרח שבאמינותו. מדובר בבגידה באמון הציבור ובאמון תאגיד השידור הישראלי."

עוד באותו נושא

בעקבות הנשק: 'מחוז ירושלים' הוסרה מהאוויר


בתאגיד אין מקום ואין כל סובלנות לשקרים

השבוע נחשף כי בסדרה 'מחוז ירושלים' בהפקת קודה, שתלו שוטרים רובה בביתו של חשוד כדי להציג כיצד תפסו נשק. לאחר מכן פורסם כי דברים דומים נעשו גם בהשתלת סמים בבית חשודים, ובשתילת קולות של מהומה, בעת מעצר במאה שערים שהיה שקט.

"בתאגיד אין מקום ואין כל סובלנות לשקרים לציבור ולהפללת אנשים חפים מפשע. יידע כל מי שעובד למען השידור הציבורי כי עליו להתייחס ביראת קודש לכללי האתיקה. לפיכך הוחלט כי תופסק לאלתר העבודה עם חברת "קודה" באופן גורף, וכי תופסק לאלתר העבודה עם כל המעורבים בזיוף."

Let's block ads! (Why?)



2019-08-08 10:41:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi4QFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvMzYzMDYyLSVENyVBNCVENyU5MCVENyVBOCVENyVBMSVENyVBQS0lRDclOUUlRDclOTclRDclOTUlRDclOTYtJUQ3JTk5JUQ3JUE4JUQ3JTk1JUQ3JUE5JUQ3JTlDJUQ3JTk5JUQ3JTlELSVENyU5QiVENyU5MCVENyU5Ri0lRDclQTQlRDclOTklRDclOTglRDclQTglRDclOTUtJUQ3JTkwJUQ3JUFBLSVENyU5NyVENyU5MSVENyVBOCVENyVBQS0lRDclOTTSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini
Powered by Blogger.