Search

חקירה פלילית בעקבות הטרדות נגד היועמ"ש מנדלבליט - ישראל היום

חקירה פלילית בעקבות הטרדות נגד היועמ"ש מנדלבליט - ישראל היום

בעקבות הטרדות טלפוניות חוזרות ונשנות, כולל מספר גבוה מאוד של מסרונים, שנעשו בימים האחרונים ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הוחלט במשטרת ישראל על פתיחה בחקירה. במשטרת ישראל אישרו את הידיעה, אך סירבו להרחיב בנושא עקב רגישותו והעובדה שהחקירה נמצאת בשלבים ראשוניים בלבד.

כזכור, רק בתחילת השנה הנוכחית נעצר פעיל מוכר בתנועת המחאה נגד היועמ"ש בחשד שהשחית את קבר אביו של מנדלבליט כחלק מהלחץ שהפעילה תנועת המחאה להגיש כתב אישום נגד נתניהו. הידיעה המקורית על השחתת הקבר פורסמה זמן קצר לאחר שהתפרסמו ידיעות כוזבות על דברים שנתניהו אמר כביכול כנגד מנדלבליט, מה שעורר תהיות לגבי עיתוי פרסום הידיעה. כחודש לאחר המקרה רוססה הכתובת "מנדלבליט משת"פ" בכביש החוף, ובמהלך צעדת מחאה שנערכה ליד ביתו חולק מנשר בו נכתב: "מנדלבליט, מה אתה צריך בית כנסת אם אין לך אלוהים". בעקבות אירועים אלה ואחרים, תוגברה האבטחה סביב מנדלבליט ובני משפחתו.    

שורת האירועים המטרידים אירעו לאחר תקופה ארוכה בה מנדלבליט היה נתון לביקורת גם מצד תנועת המחאה שטענה ליחס מקל שהוא כביכול מעניק לנתניהו, וגם מצדם של מקורבי ראש הממשלה שטענו כי הוא מושפע מלחצי המחאה. 

    

Let's block ads! (Why?)



2019-08-07 13:16:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjgwODY30gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini
Powered by Blogger.